onsdag 6 januari 2010

Bildbomb

Jag får helt enkelt inse att jag inte hinner uppdatera och berätta allt om Tuvas små upptåg och äventyr. Men en massa bilder på underverket har jag i alla fall tid att bjuda på. Håll till godo:

Pappas gamla Stenmarks mössa (egentligen farbror Tomas mössa tror jag), tycker Tuvan är sötare än pappa i den i alla fall.


Allt klär visserligen en skönhet.


I badet och ruggigt lik sin mamma när denna var liten :)

Älskar sin docka Li.

Bara för att hon är söt!

Favoritsysselsättningen! Emma böckerna gillas skarpt, måste köpa Emma börjar på dagis inför dagisstarten i mars.

Vart är naveln??

Suddig bild men jag var bara tvungen att ta med, kolla in arg-minen.

Bilen leker hon mycket med, hon har ramlat baklänges några gånger eftersom hon ska härma hur kusinerna kör...

Äter pepparkaka (eller som hon säger; pebbebabba) på mammas jobb när vi var där på luciatåg.

2 kommentarer:

Frida sa...

Sööööting!

Mel sa...

skrattar! så kul att hon är så sjukt lik er båda på olika bilder. ungen är minst sagt karismatisk!!!