onsdag 17 juni 2009

Oj oj oj

Jag och Mattias fick nåt shoppingryck i måndags. Vi skulle bara åka till Kista och köpa shorts till honom men det blev lite mer än så... fan det är ju rea överallt, helt omöjligt att låta bli då ju!!!

Vågar knappt tänka på hur mycket pengar vi brände (eller jag kanske skulle räkna ut det, kanske inte någon fara eftersom allt är köpt på rea:)) Ja ja, i alla fall. Det som införskaffades till liten bebis var: en uuuuuunderbart söt jeansklänning med röda knappar från POP, en blå-gul randig mössa från POP, en pyjamas, röda mjukisbyxor, en brun kjol, typ 4 kortärmade bodysar, en munkjacka och en ljuvlig klänning som jag spanat på i evigheter men inte köpt för jag varit för snål och som nu fanns på rea, tjohoo!!! (allt det sistnämnda från min favvobutik Lindex). Vi köpte bara i storlek 80 och 86 eftersom hon har så mycket i storlek 74.

Som att inte det var nog så åkte vi en liten sväng igår också... Mattias köpte en cykel, för väldigt mycket pengar. Och Tuva fick en Tripp-trapp-stol, en ny... som också kostade ganska mycket! Men som är superfin! Bildbevis:

Jag fick bestämma färg, det blev en vit!



Nästan 2000 kronor fattigare. Men vi kommer kunna använda den till fler barn och det är bra kvalitet, och 7 års garanti!


Helt plötsligt ser hon så stor ut, mammas lilla bebis!

Inga kommentarer: