torsdag 24 september 2009

Kanske dags att uppdatera lite

Så sjukt mycket att göra för tillfället. Jobbet tar ju en hel del tid, resten av tiden ägnas åt att planera, planera, planera. Lägenheten ligger ute på Hemnet, om 1 vecka är första visningen och inför den ska det röjas och städas. Om mindre än en månad har vi tillgång till huset! Vi går igenom renoveringsplaner i huvudet flera gånger dagligen men hur mycket vi kommer ha råd att renovera vet vi först när vi fått lägenheten såld... håll tummarna för att vi får MYCKET pengar för den!

Trollet är sjuk. Hon har haft feber sen i lördags eller söndags. Idag hade hon "bara" 38,5 när hon vaknade men jag misstänker att hon haft runt 39-40 grader mest hela tiden senaste dagarna. Jag har inte kollat tempen speciellt ofta på henne eftersom vi bara har en sån där rump-termometer som hon hatar! Är hon inte feberfri imorgon ringer vi och bokar tid till VC, jag tror att hon kanske har lite ont i öronen och tycker att det kan vara bra om nån kikar lite i de innan helgen. I alla fall så är hon världens gosigaste tjej nu när hon är sjuk. Hon vill sitta i knät hela tiden och kramas. På nätterna ska hon, inte bara sova i vår säng, utan även sova PÅ oss. Så nära som det går att komma.... om hon ändå kunde ligga still bara! Speciellt mycket sömn har det inte blivit för nån av oss!

Jag är så sjukt dålig på att fotografera nuförtiden, jag måste skärpa till mig! Ska se om jag orkar ladda över de bilder jag har på kameran (som är typ från hennes födelsedag).

Inga kommentarer: