fredag 8 maj 2009

Iklädd spenderbyxan...

Igår åkte jag och Tuva in till stan för att träffa Anna. Hade visst fått på mig spenderbyxan för det shoppades en hel del sommarkläder till trollet. Jag hade med mig vagnen in men bar henne nästan hela dagen i sjalen. Det var så bekvämt och skönt att bära henne och hon var sjukt nöjd hela tiden så nu måste hitta på en lösning för att slippa ta med mig vagnen men ändå kunna ha med mig skötväskegrejerna. Hmmm ryggsäck kanske?? I alla fall somnade hon till och med i sjalen, det trodde jag inte riktigt. Hon sov inte jätte länge för det blev nog lite varmt, men mysigt var det! Här kommer bilder på det som shoppades:

Skönt set från HM

Byxorna ska nog egentligen vara lite kortare men det här funkar också.


Tuffa jeans med rosa detaljer från KappAhl.

Sötaste midsommarklänningen, också den från KappAhl.

Sköna leggings och t-shirt från HM. 39,50 kr styck, löjligt billigt!

Inga kommentarer: