onsdag 4 februari 2009

Dålig uppdatering

Det är svårt att hinna uppdatera för tillfället. Tuva är riktigt klängig och vill helst sitta hos mig hela tiden. Hon roar sig själv, men bara korta stunder. Hon har blivit en riktig hejjare på att åla och tar sig fram jätte fort. Vilken dag som helst skulle jag tro att hon börjar krypa också. Hon står på alla fyra i krypställning hela tiden men hon fattar inte riktigt hur hon ska komma framåt.

Det är inte lätt att fånga den där vildungen på bild. Här står hon iaf i krypställning.


Hon har åkt på sin första riktiga förkylning också. Hon har inte haft någon feber men snoret rinner och på nätterna snarkar hon så att jag nästan har svårt att sova. Man märker att hon inte mår riktigt bra, hon gnäller mycket och sover nästan hela dagarna. Hon blev dålig natten till söndag och på söndagkvällen var hon riktigt hängig. Hon fick en alvedonsupp för första gången och det var inte roligt!!!



När man inte mår bra är man inte alltid på humör!




I helgen har farmor, faster Ulrika och kusin Hanna varit här. De hade med sig massor av fina presenter till Tuva, leksaker och kläder, Dumle fick ocskå paket. Vi hade det mysigt, åt gott och drack vin. På lördagen åkte hela gänget till junibacken men Tuva och jag följde inte med.


Jag fick också present. Underbara tulpaner!

Inga kommentarer: