tisdag 12 augusti 2008

Dag 4

Lördagen lunkar på i samma takt som de andra dagarna, vi tittar en hel del på OS men mest på Tuva. Vi tar ytterliggare en promenad i vagnen. Ida, Peter och Thia tittar förbi och har med sig massor av Thias gamla kläder som Tuva nu får ärva. På förmiddagen ringer de från Solna blommor och säger att Tuva Isenborg har fått blombud... Faster Ulrika med familj har skickat en jättefin rosa blombukett till lilla prinsessan.

Mjölken rinner till med besked, mina bröst är som vattenmeloner och står rakt ut. Det är jätte skönt att stå i duschen och spola varmt vatten på de. Amningen gör fortfarande mycket ont men jag härdar ut, vill så gärna att det ska fungera. Funderar på frågor jag ska ta upp på återbesöket vi har till sjukhuset på måndag, bla. om vi ska börja med amningsnapp. På kvällen gör det så ont när Tuva ammar att jag bara sitter och gråter när hon tar tag, ska det vara så här så vet jag inte om jag står ut.

Inga kommentarer: