onsdag 20 augusti 2008

Finfrämmande från Härnösand

Farmor är här och hälsar på Tuva för första gången, hon kom igår och stannar tills på torsdag. Vi gjorde inte mycket under gårdagen, tog en liten promenad ner till vattnet och tog en fika. Tuva passade på att ha en hel sovdag igår, dagen till ära. Hon låg mest i farmors famn hela dagen... På kvällen blev hon som vanligt ledsen och orolig, blev en hel del tutte men sen somnade hon om hos farmor! Eftersom hon hade sovit hela dagen trodde jag inte hon skulle sova så bra inatt, men det var inga problem alls! Hon sov mellan 22.30-01.20 och sen till 06.30... Hon har dock varit ganska orolig inatt, kräkts en hel del, men hon åt väldigt mycket innan hon gick och la sig igår. Hon vill gärna sova nära nära, jag försöker lägga henne en bit ifrån mig men det lutar nog lite neråt och hon rullar bort mot mig på en gång. Brukar sluta med att vi ligger näsa mot näsa och sover.

Idag är lilla trollet 2 veckor, stora tjejen! Galet va fort tiden går, nu vill jag bara att tiden ska stå still ett tag!Mattias börjar jobba på måndag så jag njuter av vår sista lediga vecka tillsammans.

Tuva sover i fina kläderna hon fick av farmor.

Inga kommentarer: