söndag 23 november 2008

Konsten att andas ut

har nog inte lärt mig bemästra den konsten än... Jag känner mig fortfarande helt hypad efter dop-ruschen men försöker lugna ner mig så gott det går. Dopet gick kanon, jag ska skriva ett inlägg om det när jag fixat lite med bilderna! Gårdagen gick åt till att städa och fixa, både innan och efter dopet. När vi väl kom hem vid 22-tiden på kvällen var vi som tre urvridna disktrasor och föll i säng med en hård duns! Tuva somnade som en stock och sov (med en liten matpaus) ända till 08.45, det var skönt tyckte mamman! Idag har jag varit i stallet hela dagen medan pappan och Tuvan har lajjat själva hemma i lägenheten. Det hade gått jättebra och Tuva hade varit på strålande humör. Nu straffas tydligen jag för min bortavistelse för sen jag kom hem har hon varit sura bebisen... sånt är livet!

Inga kommentarer: