måndag 10 november 2008

Utveckling

Det händer så mycket med henne hela tiden. Allt registreras i den där lilla hjärnan. Hon betraktar mig ofta och länge, försöker göra likadant. Hon härmar mina ljud, höga ljud, låga ljud, små skrik och ibland låter det faktiskt som om hon säger hej! Kroppen rör sig hela tiden, varje vaken stund. Armar och ben sprattlar, hon vänder huvudet hela tiden som om hon försöker ta in alla saker på detta sätt. Ibland tror jag hon redan vet allt, hon ser så klok ut min lilla fis! Det är helt underbart och otroligt att just jag får vara med om detta. Att jag får vara med om Tuva!

Det är som den där gamla Aerosmith låten jag sjöng på Thias dop för 2 år sedan:
Dont want to close my eyes. I dont want to fall asleep, cause Id miss you baby. And I dont want to miss a thing...

Älskar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det häftigt. :-)