söndag 30 november 2008

Tuva=kärlek

Det är helt fantastiskt att hon finns min lilla Tuva. Varje morgon vaknar jag med en bekant känsla i kroppen, en känsla som känns jag inte känt på många år, det tar en liten stund innan jag kan definera den: Känslan av att vara nykär, alldeles tokförälskad i denna ljuvliga lilla flicka, den finaste!

Lilla "luvan" i nya fina mössan.

Hon utvecklas och utvecklas. Hon älskar att prata och gör det nästan all vaken tid. Hon ligger aldrig still min lilla prinsessa, armar och ben flaxar och hon lyckas ta sig runt i babygymmet genom att knöla runt! I veckan invigde vi matstolen, hon fick inte smaka något, bara sitta men det var populärt. Nu har jag henne i den när jag lagar mat och hon är mycket nöjd.



Full koncentration.

Stortjejan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket underverk! Grattis!
Ska gå in och uppdatera mig med jämna mellanrum!
Kram Madde

Anonym sa...

Sötnosen, men jag vill se lite större bilder! :-) Så kul att hon gillar matstolen och att hon är nöjd där när du grejar på.