torsdag 11 september 2008

Om packning

Jag hatar att packa. Jag tror att det beror på att jag inte har någon känsla för hur mycket man ska packa. Det är extra svårt nu när man har en liten bebis att packa åt. Hur vet man egentligen hur mycket hon behöver, hur mycket hon kommer spy ner sig och hur kallt det kommer vara i norrland. Vi har löst det genom att packa typ allt hon har. Imorgon bär det i alla fall av till Härnösand och Sundsvall. Första gången Tuva åker bil så långt, hoppas att det går bra.

Jag satt och ammade hemma hos Hanna idag när Dylan råkade välta ner en burk i huvudet på Tuva. Hon blev så ledsen, trots att hon tuttade. Det är nog första gången hon blir ledsen för att något gör ont. Även fast jag tycker synd om henne när hon har ont kan jag inte låta bli att tycka att hon är väldigt söt när hon gråter sådär... lillgrisen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, packa är drygt, och ännu värre... att packa upp!