onsdag 17 september 2008

Tack och lov för vänner

Jag har precis kommit hem från ett besök på jobbet, den här gången hade jag dragit med mig två också mammalediga arbetskamrater. Det blev ett mycket kort besök. De andra två har lite större barn (typ 1 år) och de lessnar fort. Det är bättre att träffas hemma hos någon där grabbarna kan roa sig lite lättare. Det var i alla fall mycket trevligt och vi hann till och med en fika. Tuva var riktigt social och sov hela besöket!

Jag fick precis ett SMS från en annan mammaledig arbetskamrat så snart ska jag och Tuva dra iväg på lunch träff med henne. Jag har bra tur jag som har så många vänner!

Lilla skrutt ligger i babysittern och håller på att somna, jag ska stoppa ner henne i vagnen och gå ut med hunden tror jag bestämt!

1 kommentar:

Unknown sa...

Super att du har en massa kompisar att träffa... :-)