torsdag 11 september 2008

Övernattning hos mormor

Vi är ganska precis hemkommna från Ekerö. Vi har ju spenderat natten där med anledning av pappans frånvaro (kurs med jobbet). Natten gick sådär. Trollet ville inte sova i egen säng så hon, jag och Dumle fick dela på 105 cm. Jag har dock varit pigg idag så jag har uppenbarligen sovit okej i alla fall.

Idag har vi varit och hälsat på både på mormors jobb och moster Hannas jobb (som även är mitt före detta jobb). Vi promenerade faktiskt både dit och hem, och det var jobbigt men ganska skönt. Tuva sov hela tiden!
Fikat med arbetskamraterna igår var mycket trevligt, vi kacklade och kacklade så klockan blev jätte mycket. Kladdkakan blev också mycket trevlig! Jag saknar inte jobbet direkt, men jag saknar mina arbetskamrater...
Nu har Tuva sovit en lång stund men började precis gnälla, får nog ta hand om henne nu!
Här är förresten Tuvas favoritmin:

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänkte uppdatera mig lite hos er nu! Vilken härlig min Tuva har! Och OJ, så lik Mattias! Men hon har definitivt din söta näsa. Kul att få surra och fika med kollegorna! Vad säger Dumle om nytillskottet, förresten?

Kram på er!